Knapt noen næring er så konkurranseutsatt og global som reiselivsnæringen. Kampen om oppmerksomheten er tøff. Norske reiselivsbedrifter må være både smart, kreativ og dyktig for å gjøre sine produkt synlig og tilgjengelig på de rette stedene.
Det vil bli stadig viktigere å kunne være synlig i markedet og i de rette kanalene og det vil være avgjørende å velge de riktige kanalene for å nå den målgruppen du er ute etter.
Vi bistår bedrifter, destinasjoner og klynger med utarbeidelse av markeds- og salgsstrategier og merkevarebygging på flere nivå. 2469 Reiselivsutvikling har stort nasjonalt og internasjonalt markedsnettverk og lang erfaring med markedsplanlegging, operasjonalisering av markedsstrategier samt salg og distribusjon av reiselivsprodukter.
Gjennom bruk av vår erfaring fra salg – både B2B og B2C, nettverk og digitale verktøy hjelper vi bedrifter med å få produktene ut i markedet enten det dreier seg om produkter i enkeltbedrifter eller profilering av nettverk eller regioner.