Kundene etterspør sterke opplevelser, både natur- og kulturbaserte. Vi har erfaring fra utvikling av ulike produkter og konsepter blant annet nordlysopplevelser, vandreprodukter, sportsfiske opplevelser, sykkelpakker, attraksjoner og reiseruter.
I vårt arbeid gir vi begrepet produktinnovasjoner er tydelig innhold. Når vi produktutvikler lager vi løsninger for kundene basert på deres behov og vi tester alltid løsningene før vi gir de status som ferdige produkter klargjort for salg.
Vi har utviklet et verktøy for prising av enkeltprodukter og pakker. Verktøyet baserer pris til kunde på opplevelsesverdi, marginer, kostnader, eventuelle provisjoner og referansepriser. Det kan benyttes på nye produkter og ved gjennomgang av etablerte produkter.
Eksempler på prosjekter vi gjennomfører:
- Utvikling av nye opplevelseskonsepter og produkter
- Pakketering – arbeidsmetodikk for å lage salgbare pakker
- Kurs i ”Pakking, distribusjon og salg”
- Utvikling av reiseruter og rundreisekonsepter
- Prising, gjennomgang av pris på etablert produkter og pakker